Оригиналните авторски композиции на Марк Кон, характерни с тяхната интровертност и художествено звучене на базата на традиционната музика на САЩ, му спечелиха преданото доверие на феновете и на критиката с дебюта му през 1991 г. Тогава „Marc Cohn” започна с песента „Walking in Memphis”, която и до днес остава най-известната му композиция, още по-популярна и заради кавъра, който Шер й направи в 22-я си албум „It"s a Man"s World” от 1995 г. През 1992 г. Марк Кон спечели „Грами” за дебют. През следващите 18 години певецът и композитор издаде едва три албума почти изцяло с оригинални композиции, до появата през 2010 г. на първия му диск само с кавър версии „Listening Booth: 1970” („WEA”/„Орфей мюзик”).
Поводът за този обрат в музикалните търсения на Кон: преклонението пред музиката, създадена през 1970 г., която именно го насърчава да твори. Резултатът: сантиментални интерпретации на песни, иначе кипящи от страст. В пълнота е твърде невероятно „Listening Booth: 1970” да се хареса на мнозина, но има няколко песни от рок музиката, които звучат силно в ритъм енд блус стилистиката на Кон: „Make It with You” на „Бред” и „The Letter” на „Бокс топс”. Отличава се и „After Midnight”, създадена и изпята първо от Джей Джей Кейл и „New Speedway Boogie” на „Грейтфул дед”.
Също за първи път в кариерата си Марк Кон включва гост-вокалисти в свой албум. В „Listening Booth: 1970” участват Индия.Ари, Кристина Трийн, Ейми Мен и Джим Лодърдейл.
Макар цялостно да отбелязва неочаквана и не особено възхитителна промяна в музиката на Марк Кон, „Listening Booth: 1970” има бляскави достойнства, които открояваме в ефира на Джаз ФМ.
Дата на издаване: 20 юли 2010 г.