Те трябва да бъдат харесани. За броени секунди трябва да окажат силно въздействие. Трябва да са открояващи се и запомнящи се, очарователни и привлекателни, позитивни. Неустоими. Неомръзващи. Това са желаните характеристики на въздействието на рекламите, които гледаме по телевизията и слушаме по радиото, всяка една – сама за себе си и също в конкуренция с всички останали за вниманието и интереса на аудиторията. Моментално привличащи вниманието и с магнетично въздействие – такива са и темите, които Lack of Afro – британският продуцент и музикант Адам Гибсън, включва в новия си албум Music for Adverts, правейки директни паралели с масовата култура.
Music for Adverts е еклектичен точно като един рекламен блок – той събира музикални стилове и послания към аудиторията в един грабващ музикален проект. Соул, фънк, чил аут, хип-хоп – музика, богата на звуци, струяща с позитивна енергия, грабваща с ритъм, който импулсивно позволяваш да те проникне...
Между Music for Adverts и рекламите има само една разлика – ако те обещават удоволствие и добър живот, музиката на Lack of Afro ги дава – тук и сега.
Дата на издаване: 3 март 2014 г. от Freestyle Records