Историята на супер успешната американска група Postmodern Jukebox започва като на шега. Музикантът от Ню Йорк Скот Брадли разработва джаз версия на съвременна поп песен като музикално забавление, но аранжиментът му веднага печели публиката в ресторанта, в който свири. Така той усеща нещо важно за слушателите – колкото и драматични да са посланията за любовта в днешната музика, толкова те се приемат естествено с леко сърце от публиката. Така, в ретро естетиката на 30-те до 60-те години на миналия век, на базата на джаза и ритъм енд блус музиката, украсена с детайли от свързани течения, като рагтайма и суинга, Скот Брадли и музикантите, които той събира в постоянно променящия се състав на групата, постигат един неизменен резултат – публиката ги обича! Непретенциозно започнала своя път в музиката, групата Postmodern Jukebox постигна рекордни успехи в социалните мрежи, далеч от правилата, стратегиите и преднамереността на музикалната индустрия.
Жадната за нови, автентични преживявания пренаситена от масовите тенденции публика ведната разпозна откровеността на Postmodern Jukebox и силно оцени липсата на претенции. Рекордните успехи в социалните мрежи формацията дължи на веселяшките видеоклипове, заснети със статична камера в апартамента на Скот Брадли. Postmodern Jukebox буквално влязоха в холовете на своите почитатели. Те вече са милиони по целия свят, а в момента групата продължава многомесечното си турне в целите Съединени щати и Европа. Слушателите са съавтори на групата – Скот Брадли взема предвид техните музикални желания при избора на репертоара в свръх активната работа на групата, която продължава да създава кавъри, по-весели от оригинала на One Direction, Radiohead, Бионсе, Иги Азалия, Тейлър Суифт, Джордж Майкъл, Backstreet Boys, Ели Голдинг, Бритни Спиърс, Кание Уест.
Аранжиментите на Скот Брадли успяват да извлекат от електронните танцувални хитове тяхната оригинална красота. Затова музикантът се радва на признанието на колегите от „сериозната“ сцена. Дейв Коз с удоволствие се отбива да посвири с тях, а във версията на All About That Bass на Меган Трейнър пее и свири на акустичен бас Кейт Дейвис (свързала името си с Джош Гробан, Рене Флеминг и др., поканена от Майкъл Файнстайн в музикалното му предаване по Националното обществено радио), а на ударните е Дейв Тедеши. Видеото към песента има 8 милиона гледания в ютюб канала на групата за първите три месеца от премиерата си. В момента абонатите на канала надхвърлят 1 263 000.
Музикантите от Postmodern Jukebox свирят постоянно – на сцената, в хола и в студиото. През миналата година те издадоха пет албума, а още непреполовила, тази година ни поднася още два. Заглавията им също се шегуват със съвременните тенденции – свързани с темата за преходността на модерното (Clubbin’ with Grandpa), стремежа към завоевания (Historical Misappropriations), както и с временните увлечения по селфита и електронни картинки (Selfies On Kodachrome и Emoji Antique от 2015 г., които са във фокуса на днешната ни програма – вижте обложките им чрез бутона „Галерия“ към основната снимка).
През цялото време Скот Брадли и компания ни напомнят, че новото е добре забравено старо и че няма нищо ново под слънцето на естествените човешки влечения към щастието, радостта и забавлението.
Дати на издаване: Selfies On Kodachrome – 13 януари, Emoji Antique – 23 април 2015 г., от mudhutdigital.com