Второто издание на кампанията „Зелена идея“ ще провокира всички слушатели да споделят своята малка или голяма стъпка за хармония с природата. Радиата N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM, Classic FM и Оперативна програма „Околна среда“ се обединяват отново в проекта „Зелена идея“, който през 2012 г. достигна до страхотни резултати - 4 500 участници, 1 200 уникални снимки, 2 реализирани идеи, посветени на любовта към природата. Новото издание на „Зелена идея“ отново предизвиква аудиторията на шестте радиа с нови и подобрени възможности за участие в инициативата. Основната цел, която си поставя „Зелена идея“, е да насочи вниманието към действията в ежедневието ни, с които сме постигнали положителен ефект за околната среда. Инициативата ще акцентира върху личната отговорност на всеки един за опазването на природата като най-важна стъпка за постигането на желаните промени. До 30 ноември 2013 година слушателите на N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM и Classic FM могат да се включат в кампанията като споделят своята реализирана зелена идея на специалния микросайт на кампанията. Участието може да се осъществи чрез публикуване на снимка с текст или видео след безплатна регистрация. На сайта
www.zelenaidea.bg всеки ще може да даде и своя глас за идеята, която най-много го е впечатлила и иска да подкрепи, като по този начин тя ще достигне до още много хора. Трите най-добри идеи ще бъдат отличени, като авторите им ще спечелят страхотни награди – висок клас цифрови фотоапарати и екскурзии до едни от най-красивите кътчета в българската природа. Първото издание на „Зелена идея“ през 2012 година реализира две страхотни идеи, посветени на опазването на околната среда – инициативата „Зелена идея в училище“, която превърна част от дворовете на 4 български училища в красиви овощни градини и кампанията „Всеки ден вдигай един боклук, който не си направил ти“, която провокира ежедневно към малко действие, посветено на опазването на околната среда. Снимка: Теодора Некезова