Теория и практика на бизнеса: три специализирани учебни блока в МТ&М колеж

Теория и практика на бизнеса: три специализирани учебни блока в МТ&М колеж

Платена публикация

Успели професионалисти ще предадат като теория усъвършенстваното в практиката, за да могат младите хора да развият още по-добре своите умения: МТ&М колеж предлага три специализирани учебни блока, които съчетават академичност с опит от реалната икономическа среда. „Бранд мениджмънт“, „Мениджмънт 2030“ и „Бизнес предприятие“ са насочени към студенти, магистри, хора от бизнеса, а също и към ученици, които така ще поставят базата на своето бъдещо обучение в чужбина, обясни в студиото ни доц. Ана Хубанова – председател на настоятелството и директор на МТ&М колеж. Започнало като Датски колеж, училището има над 25-годишен опит в обучението на бизнес професионалисти.

Бранд мениджмънт:
Ефективност на позиционирането;
Бранд мениджмънт;
Корпоративен PR;
Практически маркетингови изследвания;
Практикум;
Визуални комуникации.

Мениджмънт 2030:
Бизнес комуникации;
Лидерство;
Организационна психология;
Изграждане на личен бранд;
Екологично и социално отговорен бизнес;
Мотивация и управление на конфликтите.

Бизнес предприятие:
Управление на проекти;
Европейски проекти;
Канава на бизнес модел;
Отворени иновации;
Финансиране на бизнес проекти;
Вериги стойности и уникални търговски предложения;
Бизнес портфолио.

Всеки от трите специализирани учебни блока е с хорариум от 120 часа, които са разпределени между шест дисциплини. Обучаващите се може да не посещават целия модул, а само тези лекции, които са им необходими. Ръководителите са академични кадри, а лекторите са изтъкнати професионалисти от различни сфери на бизнеса. „Искаме да има авторитетни имена, за да бъде и курсът добър.“ – обясни доц. Ана Хубанова. Тя посочи имената на добре познатия в дигиталния свят Георги Малчев, на социолога Живко Георгиев, на експерта от Световната банка Ивелина Таушанова. Доцентите Венцислав Савов и Маргарита Данчева са ръководители.

„През цялото време се говори за проекти, което е особено актуално днес. Освен че се стремим да покажем съвременните управленски практики, паралелно вървят традиционните сериозни дисциплини, като психология, управление на конфликти, изграждане на личен бранд. Мъчили сме се да има хубав баланс между академичност и практичност, което прави занятията пълноценни.“ – каза още в студиото ни ръководителят на MT&M колеж. Така новото в бизнес средата няма да е предизвикателство, а ресурс.

  • Интервюто на Светослав Николов с доц. Ана Хубанова можете да чуете чрез бутона „Аудио“.