Тони Бенет е неизменно облечен в елегантен смокинг, а Лейди Гага редува различните настроения и усещания за джаз музиката в тоалетите си на концерта за представянето на съвместния им албум Cheek to Cheek, който бе записан от американската национална телевизия PBS в „Линкълн център” и ще бъде излъчен тази вечер. Почитателите на джаза очакват с нетърпение да проследят събитието на екраните, но преди това, чрез бутона „Галерия” върху основната снимка към публикацията, ви даваме възможност да проследите превъплъщенията на певицата чрез фотоси, които телевизията публикува.
„Най-забележителното за този проект е, че не виждате Лейди Гага преобразена. Още от малка тя пее джаз и винаги се е занимавала с музика. Така че Cheek to Cheek не е нещо непознато за нея. Затова и така леко мина целият процес по избор на облекло. Изобщо не се затруднихме”, казва в интервю за PBS нейният стилист и моден директор Брендън Максуел. Двамата работят заедно от години, близки приятели са, а той я описва като негов ангел-хранител.
Подготовката започнали с 300 рокли и ден след ден, до началото на репетициите, са свели броя им до 150, още толкова чифта обувки и цяла гримьорна с бижута и аксесоари. Финално на сцената Лейди Гага се появява с осем тоалета. „Облеклата подчертават силуета на Лейди Гага. Гласът й е много чист и хората ще видят това и в облеклото. Исках да се фокусирам върху усещането за чистота. Изобилието би разсейвало. Не мисля, че когато хората гледат как Лейди Гага изпълнява Lush Lifе биха обърнали внимание на това какво носи. На първо място е гласът”, обяснява концепцията Брендън Максуел.
Измежду роклите се появява и един червен кожен костюм, с който Лейди Гага изпълнява песента Bang Bang. Костюмът е създаден от Дейвид Самюъл Менкес. „Тя винаги е носела кожа – това е основен акцент в гардероба й. Беше приятно да открием начин кожата да се впише в точно този епизод от живота й”, казва стилистът й.
За него и за Лейди Гага облеклото е естествена част от музиката и живота: „Във всеки един момент ни харесва един определен цвят. Когато подготвяхме шоуто, тя каза, че много би искала да бъде с облекло в цвят тюркоаз. Обърнахме се към историята – да видим как той е присъствал в музиката и на сцената. Но Лейди Гага е такъв визионер и е толкова уникална, че ако започнеш да правиш твърде много препратки, няма да се получи нищо. Тя е самата себе си и взема самостоятелни и независими решения. Започнахме с цветовете и формите – искахме дрехите да бъдат свободни и ефирни – пристегнати само в кръста. Така оформихме концепцията, ориентирана към тези форми и към цветовете тюркоаз, червено и златисто. Когато Лейди Гага слезе от сцената, винаги знае дали се е получило добре. Тя усеща момента и може да каже: „чувствам тази музика в червено”. Така органични са нещата при нея.”
Облеклото на Лейди Гага носи в основата си още един елемент от джаз музиката. „Когато пее джаз, тя диша коремно. Това бе причината да избегнем стегнати корсети, в които няма да може да диша – те са страхотни за червения килим, но не и за изпълнението на тази музика”, обяснява Брендън Максуел.
За това колко много си подхождат Лейди Гага и Тони Бенет той обобщава: „Тони Бенет е класика. Винаги изглежда като излязъл от филмова лента. Той е икона. Когато ги видиш двамата заедно, усещаш колко много си подхождат. За обложката на албума направихме снимки, на които тя е с кристален сутиен и в дънки, а той – в костюм. За концерта тя е в рокли, а той – в смокинг. Винаги се получава с лекота – също както музиката им. Лейди Гага е поп иконата на нашето съвремие, но тя носи в себе си толкова елементи на безвремието, че лесно може да се слее с когото и да е.”