Барбра Страйсенд претворява малко познати класики с Алек Болдуин, Антонио Бандерас и Сет Макфарлън в албума Encore: Movie Partners Sing Broadway

Барбра Страйсенд претворява малко познати класики с Алек Болдуин, Антонио Бандерас и Сет Макфарлън в албума Encore: Movie Partners Sing Broadway

В новия си албум Encore: Movie Partners Sing Broadway Барбра Страйсенд представя с големи имена от големия екран добре познати и по-малко известни песни от „Бродуей“. Днес ви разказваме историята на създаването на три от тях в дуети с Алек Болдуин, Антонио Бандерас и Сет Макфарлън.

„Винаги съм се възхищавала на Алек Болдуин и той бе идеален за тази песен. Страхотна двойка сме – и двамата сме от Ню Йорк, и двамата сме играли в театъра. Толкова беше забавно да работим заедно! Той е истински чаровник!“ – казва Барбра за дуетния си партньор в песента The Best Thing That Ever Has Happened. „Срещал съм се с Барбра няколко пъти. И както всички знаят, тя е най-великата сред най-великите.“ – отговаря Алек Болдуин. Песента, която двамата изпълняват, е на Стивън Зондхайм, когото Барбра описва като най-яркия съвременен текстописец на „Бродуей“. Алек Болдуин ги сравнява по многопластовост – нейната в пеенето и неговата в писането на текстове: „Зондхайм кани публиката в залата и казва: „Да поговорим за това, което преживявате, да попеем за него.“

И още една песен на Стивън Зондхайм присъства в новия албум на Барбра Страйсенд: Take Me to the World тя изпълнява с Антонио Бандерас. „Той пя в „Евита“ и в „Девет“ – толкова е романтичен! Трябва да пътувам до Лондон, за да запишем песента, но си заслужава!“ – казва тя. Бандерас посреща поканата с почуда: „Когато разбрах, че ме кани за дует, си помислих: „Как е възможно?!“ И после дойде страхът – ще бъда ли на достатъчно високо ниво?“ – днес той се смее на първоначалното си притеснение. За Take Me to the World казва: „Песента е много красива – малко известна, тъй като е сред ранните творби на Стивън Зондхайм.“ Барбра я обрисува с думите: „Това е една от най-прекрасните песни на Стивън Зондхайм. Тя е от мюзикъла „Вечерна иглика“, който разказва чудата история – за хора, които живеят в търговски център и не излизат в широкия свят, тъй като се страхуват.“ И понеже песента е малко позната на публиката, Барбра се обажда на Стивън Зондхайм и двамата обсъждат промени в текста, така че хората да усетят посланието на целия мюзикъл. „Гласът на Барбра е изключителен. Кадифе! Тя стига до невероятни места – там, където е истината. Когато пееш с нея, тя те отвежда там.“ – описва усещането да слушаш и да работиш с Барбра Антонио Бандерас.

И Барбра Страйсенд, и Сет Макфарлън обичат песента Pure Imagination на Лесли Брикюс и Антъни Нюли години наред, докато съдбата така нарежда, че да влязат в студиото и да я запишат. Тя е от мюзикъла „Чарли и Шоколадената фабрика“. Макфарлън не знае коя песен е избрала Барбра: „Когато видях изпратения материал, само си казах: „Е, чудесно!“ Това е една от най-подценяваните песни. Мелодията е много красива и те отвежда на интересни места.“ Барбра допълва, че винаги е харесвала тази песен и сега за първи път именно тя я представя като дует.

Така завършваме представянето на поредицата разкази, с които Барбра и нейните гости в албума Encore: Movie Partners Sing Broadway споделят за любовта, съпътствала създаването на продукцията:
- За концепцията на албума и за съвместното изпълнение с Ан Хатауей и Дейзи Ридли ще откриете повече тук.
- За работата с Хю Джакман разказахме тук.
За сътрудничеството с Джейми Фокс и за виртуалния дует с Антъни Нюли информация ще намерите тук.
- За дуетите с Патрик Уилсън, Мелиса Маккарти и Крис Пайн можете да прочетете повече тук.

В подготовка за представянето на албума ви запознахме и със срещите с публиката, които Барбра организира в навечерието на премиерата. Разказът е на нейния личен пиар Джей Лендърс.

  • Пълното представяне на албума Encore: Movie Partners Sing Broadway на Барбра Страйсенд ще бъде в петък в „Джаз ден“, както и в новото издание на Singin’ & Swingin’.

На снимката: Барбра Страйсенд с Алек Болдуин. Източник: фейсбук профила на изпълнителката.